Основи на маркетинг на социјалните медиуми за мали бизниси

Креирањето цврста стратегија за социјалните медиуми за малите компании бара многу имагинација и вредна работа. Мала количина планирање може да ве однесе далеку. Во последните 10 години, користењето на социјалните медиуми во САД порасна од 7% на 65%. Брзото прифаќање на платформите како што се Фејсбук, Твитер и Инстаграм значи дека компаниите не можат да ги игнорираат социјалните медиуми. Постојат толку многу можности да се пронајдат потенцијални клиенти. Во просек, луѓето поминуваат 145 минути дневно на социјалните медиуми. Тоа е значајна можност да се привлече вниманието на потенцијалните купувачи, пишува Адриен Нита, основач на The Mind Blown за бизнис порталот Entrepreneur.

Кога сте стартап компанија или мал бизнис, не ви треба маркетинг тим што е подготвен да се справува со секоја платформа; напротив, треба да го искористите времето и да додавате приходи на стратешки начин. Не плашете се. Социјалното вмрежување не треба да биде комплексно за сопствениците на мали бизниси – само треба да ги следите основите за да почнете.

Направете план и поставете цели

Голем број сопственици на мали бизниси знаат дека „мораат“ да ги користат социјалните медиуми за да го развијат нивниот бизнис, но дали сте се запрашале зошто? Кои се целите на вашата стратегија за социјалните медиуми? Полесно е да се постави план за постигнување на вашите цели ако ви е јасно што сакате. Придржувањето до принципите на специфичност, мерливост, остварливост, релевантност и временско ограничување ќе ви помогне да ги поставите целите бидејќи ги знаете конкретните придобивки и временски рамки.

Не преоптоварувајте се

Некои сопственици на мали бизниси се преоптоварени бидејќи веруваат дека мора да станат медиумска компанија што постојано генерира филмови, блогови, аудио програми за да ги одржува платформите ажурирани. Тие целат кон извршување на сите тактики за маркетинг на социјалните медиуми за малите бизниси и на крајот трошат премногу време, енергија и ресурси за да бидат одржливи. Исходот? Можете да ги намалите напорите во маркетингот. Оттука, препорачувам да почнете со неколку основни платформи, темелно разберете ги и потоа преминете на други.

Запомнете дека станува збор за квалитет. Не е доволно само да бидете видливи на каналите на социјалните медиуми – клиентите бараат внимание од компаниите што ги сакаат, исто така.

Земете ги предвид потребите на вашата публика

Станува збор за познавање на вашите клиенти и постирање содржина што тие ја сакаат. Ако зборувате само за компанијата, тогаш правите грешка во однос на маркетингот на социјалните медиуми. Тие ги промовираат нивните производи, услуги и вработени, но забораваат да им обезбедат услуга на нивните клиенти.

Вашите клиенти не сакаат да произведувате реклами. Тие сакаат вредна содржина што ќе ви помогне да ги решите нивните проблеми, а вашата услуга најверојатно е решението што им треба.

Ангажирајте се, учете, споделувајте

Најдобриот начин да го растете бројот на лицата кои ве следат на социјалните медиуми е преку споделување со други во иста област. Поврзувањето на социјалните медиуми може да ви помогне да стигнете до поширока публика без да треба директно да споделувате со конкурентите. Споделувајте вредна содржина што може да и` биде од помош на индустријата, не само на клиентите или следбениците на страницата на една компанија – осигурајте се дека вашата споделена содржина им помага на сите.  

Комуникацијата е клучна

Приклучете се на разговорот и дознајте што сака да чуе и да види вашата публика. Вашите текстови треба да се информативни, инспиративни, да ветуваат, но целете кон повик-на-преземање-дејство во секој текст. Без разлика на видот на бизнисот, дали станува збор за производ или услуга, секогаш поврзувајте ги емоциите што ги чувствува клиентот со пораката за брендот. Можете ефикасно да се поврзете со вашата публика со тоа што ќе постирате содржина поврзана со вашата визија за успех, и ако ги поканите и нив да ја споделуваат со други.

Кога некој одговара на прашање, треба да ја одржувате дискусијата. На крајот на краиштата, тој или таа одвоил/-а време да му каже „да“ на вашиот бренд. Дали сте свесни дека само 10% од пораките и коментарите оставени на страниците на социјалните медиуми добиваат одговор. Секоја стратегија за социјалните медиуми треба да содржи време за одговорање на коментари и пораки. Овој ангажман ги прави социјалните медиуми продажна инка на компанијата.

Користете анкети на Инстаграм, серија твитови и Фејсбук во живо за да комуницирате и создадете двонасочна комуникација со вашите клиенти. Социјалните медиуми им нудат на брендовите шанса да добијат искрени и вредни повратни информации од нивните клиенти, како на ниедно друго место. Тие исто така ви помагаат да создадете лојалност кон вашиот бренд со тоа што им овозможува на клиентите да се чувствуваат инволвирани.

Направете распоред

Менаџирате компанија, така што, секоја минута се брои. Но, како можете да останете постојани? Со планирање на позициите однапред, можете да ја користите технологијата во ваша корист. Останувате постојани и штедите повеќе време. Вашиот маркетинг план за социјалните медиуми за мали и средни бизниси треба да вклучува и ден кога само ќе седнете и ќе ги закажете вашите постови на социјалните медиуми за следниот месец.

Кога да постирате?

Многу сопственици на бизниси се прашуваат колку често би требало да објавуваат содржина кога создаваат план за социјалните медиуми за малите компании. Секако, зависи од каналите на социјалните медиуми што вие ги користите за да комуницирате со вашата публика. Во продолжение се неколку насоки за тоа колку често треба да постирате на социјалните медиуми.

Инстаграм – секојдневни приказни и периодични постови ќе ја зголемат конекцијата и ангажманот.

Фејсбук – ако објавите пост, вашите клиенти ќе се ангажираат еднаш дневно.

Твитер – планирајте бројни твитови секој ден кога знаете дека имате публика онлајн.

ЛинкдИн – придонесувајте со релевантна содржина неколку пати неделно. ЛинкдИн е ефективен.

Дали треба да платите за вашите постови?

Како и секогаш, сопствениците на бизниси стануваат анксиозни за органскиот обем на нивниот алгоритам. Но, зошто сме толку заинтересирани за овој број? Некои бизниси дури и се обидуваат да го надмудрат системот и да го зголемат нивниот дострел со користење на СММ панели што би требало да оддадат впечаток на популарност.

Во неговата книга, специјалистот за социјални медиуми Гери Вајнерчук, ран инвеститор во Твитер и Снапчет, вели: „Засилувањето на вашите постоечки членови нуди поголема вредност од пристапот до ладна публика“.

Најверојатно се претпочита да платите малку за да стигнете до топла публика отколку да допрете до индивидуалци кои никогаш не чуле за вашиот бренд.

Има толку многу различни начини на кои можете да направите социјалните медиуми да функционираат за ваше добро: станува збор за разбирање на тоа што им одговара на вашите клиенти. Единствениот начин да бидете сигурни е да почнете. Обидете се со различни техники.

поврзани статии

ОСТАВЕТЕ ОДГОВОР

ве молиме внесете го вашиот коментар!
ве молиме внесете го вашето име овде

прочитај повеќе

Недоволно ценет лидерски стил со 3 огромни предности

Кои од овие лидери сметате дека има поголемо влијание во неговиот тим? Лидер А: Џон единствено има фокус на поставените цели. Тој исто така има репутација...
- Advertisment -