Маркетерите кои работат според принципот бизнис-кон-бизнис (Би-ту-Би) се познати по тоа што се потпираат на т.н. „лид генерација“ – иницирање на интересот на потрошувачите за производите или услугите на бизнисот, или пак на маркетинг заснован на сметки/профили на корисници или потрошувачи. Но, податоците покажуваат дека маркетерите треба да поминуваат повеќе време на растење на свесноста за нивниот бренд – заклучок што е наведен во студијата спроведена од страна на Би-ту-Би Институтот на ЛинкедИн и Институтот Ернберг-Бас при Универзитетот во Јужна Австралија.
Истражувањето, кое се фокусира на анализа на купувачките навики на повеќе од 1 200 корисници на услугите на деловните банки во Велика Британија и осигуритените бизнис во САД, покажува дека недостатокот на свесност за бизнисот е поголем проблеми тоа четири до осум пати отколку отфрлањето или незаинтересираноста за брендот, особено за помалите брендови кои работат според моделот бизнис-кон-бизнис.
- Борбата е вистинска: клиентите имаат проблеми со купување
- Како брендовите го зголемуваат профитот преку долги форми на раскажување приказни
- Како да станете партнер со други компании за да го зголемите сопствениот бизнис
На пример, според студијата, отфрлањето на брендот во просек стои на 11% за деловните банки во Велика Британија и на 7% за американските осигурителни фирми, слично со 9% застапеност на пазарите што работат според моделот бизнис-кон-клиент.
Но, големо мнозинство (90%) од луѓето ќе го отфрлат брендот со кој не се запознаени, вели Јан Мартин Шварц, директор и одговорен за глобалните операции на Би-ту-Би Институтот.
Општо земено, компаниите кои работат бизнис-кон-бизнис сепак не успеале да создадат силен идентитет на брендот што други бизнис лидери можат да ги повикаат кога купуваат. Повеќето маркетери кои работат бизнис-кон-бизнис се концентрираат на стратегии со фокус на таргетираните генерации, и помалку внимание посветуваат на креативноста и растењето на брендот.
„Секој компанија што работи бизнис-кон-бизнис има проблем со свесноста и често пати не сме свесни за големината на нивниот проблем,“ вели тој. „Брендовите би требало да се обидат да разберат, на објективен начин, колку се навистина добро познати и колкав е нивниот целосен достапен пазар за специфична категорија“.
Иако отфрлањето на брендот би требало да претставува грижа, во светот на работењето бизнис-кон-бизнис се` уште има простор за поправка. Според студијата, поголемиот дел од минатите дезертери на брендот ќе размислат да купат од тој бренд повторно во иднина, каде 2 од тројца купувачи од деловните банки во Британија, и 4 од пет купувачи од американските осигурителни компании велат дека би размислиле повторно за брендот.
Извор: campaignlive .com