EU Ecolabel – етикета на еколошка совршеност


“A knowledge Alliance in Eco-Innovation Entrepreneurship to Boost SMEs Competitiveness” SMecoMP

EU Ecolabel е етикета на еколошка совршеност, основана во 1992 година и признаена низ цела Европа и низ целиот свет. Еколабелот на ЕУ е ознака за еколошка совршеност што им се доделува на производи и услуги кои исполнуваат високи еколошки стандарди во текот на нивниот животен циклус: од екстракција на суровини, до производство, дистрибуција и отстранување. Еколабелот на ЕУ ја промовира циркуларната економија охрабрувајќи ги производителите да создаваат помалку отпад и СО2 за време на производствениот процес. Критериумите за еколошка ознака на ЕУ Еколабел исто така ги охрабруваат компаниите да развиваат производи што се трајни, лесни за поправка и рециклирање. Критериумите за еколошка ознака на ЕУ Еколабел обезбедуваат извонредни упатства за компаниите кои сакаат да го намалат влијанието врз животната средина и гарантираат ефикасност на нивните еколошки активности преку контроли на трети страни. Понатаму, многу компании се свртуваат кон критериумите за еколошка ознака на ЕУ за насоки за еколошките најдобри практики кога ги развиваат своите линии на производи. Етикетата е доделена на илјадници различни производи низ цела Европа, вклучувајќи сапуни и шампони, облека за бебиња, бои и лакови, електрични производи и мебел, како и услуги, како хотели и кампови.

Така, следниот пат кога ќе купувате намирници, резервирате хотел, барате ТВ или компјутер, купувате облека за бебиња или купувате боја, внимавајте на официјалното лого на EU Ecolabel. Еколошката ознака на ЕУ ги олеснува зелените избори.

EU Ecolabel за бизниси

Со повеќе од 72.000 производи и услуги на пазарот, еколошката ознака на ЕУ е призната низ цела Европа. Ако сакате да ги пласирате на пазарот вашите зелени производи, еколошката ознака на ЕУ EU Ecolabel е вистинскиот избор. Шест пришини да се одлучите за EU Ecolabel:

1. На ниво на B2C, зголемената свесност за придобивките од еколошките производи создава поволна клима за зелениот пазар бидејќи потрошувачите се повеќе внимаваат на набавката на еколошки производи. EU Ecolabel го олеснува изборот на потрошувачот во корист на вашиот производ, бидејќи еколошката ознака на ЕУ е доверлива и препознатлива ознака низ цела ЕУ.

2. Јавните набавувачи на ниво на B2B се соочуваат со зголемен притисок да работат со производители на производи кои носат еколабели во согласност со ISO 14024 (Тип I) со цел да ги исполнат барањата за набавки. Бидејќи шемата вклучува проверки на усогласеност од независни, квалификувани сертификатори, еколошката ознака на ЕУ може да биде клучот за отворање нови деловни можности.

3. Во рамките на процесот на проверка дали вашите производи се во согласност со критериумите за еколошка ознака на ЕУ, можете да најдете начини за оптимизирање на вашите производи и процеси на производство. Ова ќе ја зголеми профитабилноста и угледот на вашата компанија, а вашиот бренд дасе издвојува меѓу вашите конкуренти.

4. Критериумите се развиени за да се осигура дека најеколошките 10% до 20% од производите што моментално се на пазарот можат да ги исполнат. Еколабелата на ЕУ работи во согласност со ISO стандардот 14024 и затоа е ознака Тип I, еден од најсигурните начини за комуникација на информациите за животната средина до потрошувачите. За да ви помогнат при процесот на апликација, се дадени прирачници за корисникот за повеќето групи производи.

5. Специјалните попусти за МСП, микро-претпријатија и апликанти од економии во развој ја олеснуваат усогласеноста.

6. Чекор-по-чекор објаснување на процесот на апликација ја прави вашата апликација што е можно поедноставна.

Групи и критериуми на производи

Еколабелата на ЕУ опфаќа широк спектар на групи производи, од главните области на производство до туристичките сместувачки капацитети.

Клучните експерти, во консултација со главните засегнати страни, развиваат критериуми за секоја група производи со цел да се намалат главните влијанија врз животната средина во текот на целиот животен циклус на производот. Бидејќи животниот циклус на секој производ и услуга е различен, критериумите се прилагодени да одговараат на уникатните карактеристики на секој тип на производ.

Во просек на секои четири години, критериумите се ревидираат за да ги одразуваат техничките иновации, како што се еволуција на материјали, производни процеси или намалување на емисиите и промени на пазарот. Заради ова, вие и вашите клиенти можете да бидете сигурни дека ЕУ еколабелот продолжува да се залага за највисоки еколошки перформанси.

Можете да ги дознаете критериумите за вашата група производи, корисни упатства за аплицирање за етикетата и други релевантни документи од списокот подолу:

ПРОИЗВОДИ ЗА ЛИЧНА НЕГА

Козметички производи за исплакнување Апсорбирачки хигиенски производи

ЧИСТЕЊЕ

Производи за чистење на тврди површини Детергенти за миење садови Индустриски и институционални детергенти за автоматско миење садови Детергенти за миење садови за раце Детергенти за перење алишта Индустриски и институционални детергенти за перење Услуги за чистење во затворени простории

ПРОИЗВОДИ ЗА ОБЛЕКА И ТЕКСТИЛ

Текстилни производи Обувки

НАПРАВИ ГО САМ

Бои и лакови

ЕЛЕКТРОНСКА ОПРЕМА

Електронски дисплеи

ПОКРИВКИ

Подни облоги на база на дрво, плута и бамбус Тврди облоги

МЕБЕЛ И КРЕВЕТСКИ ДУШЦИ

Мебел Кревети душеци

ГРАДИНАРСТВО

Растечки медиуми, подобрувачи на почвата и прекривка

ЛУБРИКАНТИ

ПРОИЗВОДИ ЗА ХАРТИЈА

Графичка хартија, ткивна хартија и производи од ткиво

Печатена хартија, хартија за канцелариски материјал, производи за торба со хартија

ТУРИСТИЧКО СМЕСТУВАЊЕ

Други еколабели

Постојат низа други шеми за еколошки ознаки во Европа. Регулативата за еколошка ознака на ЕУ укажува на тоа дека е потребно да се подобри кохерентноста и да се промовира хармонизација помеѓу шемата за еколошка ознака на ЕУ и националните шеми за еколошко обележување во ЕУ.

Кога на некој производ или услуга ќе добиете еколошка ознака на ЕУ и друга еколошка ознака, ќе ги најдете двете логоа прикажани рамо до рамо на производот или услугата. EU Ecolabel и другите еколошки ознаки добро коегзистираат.

*Изработено од Агенција за поддршка на претприемништво на Република Северна Македонија во рамките на проектот „Алијанса на знаење за еко-иновативното претприемништво за зајакнување на конкурентноста на МСП – SMecoMP“ Интерег-Балкан Медитеран Програмата, Проект кофинансиран од Европската унија и Националните фондови на земјите учесницички

поврзани статии

ОСТАВЕТЕ ОДГОВОР

ве молиме внесете го вашиот коментар!
ве молиме внесете го вашето име овде

прочитај повеќе

Недоволно ценет лидерски стил со 3 огромни предности

Кои од овие лидери сметате дека има поголемо влијание во неговиот тим? Лидер А: Џон единствено има фокус на поставените цели. Тој исто така има репутација...
- Advertisment -