Што е mystery shopping?

Mystery shopping или во превод тајно купување подразбира ангажирање на претходно едуцирани тајни купувачи, кои на барање на одредена компанија се преправаат дека се потенцијални и редовни купувачи.

Според однапред дефинирани критериуми, детално и објективно го мерат квалитетот на услугите на компанијата или нејзините конкуренти. Читајќи го извештајот на тајниот купувач, компанијата има прилика да создаде јасна и реална слика за состојбата во којашто се наоѓа, како условите во коишто делува.

Mystery shopping-от не се фокусира само на интеракција меѓу купувачот и продажниот персонал, туку на целокупното искуство на купувачот (таканаречен customer experience management) на коешто, освен продажниот персонал, влијае и просторот, производот, цената, начинот на пружање на услугата и слично.

Тајниот купувач го подигнува нивото на свесност за важноста на односите со купувачите, а во исто време ги мотивира вработените да им пружат подобра услуга на купувачите. Исто така, ги следат цените и квалитетот на конкурентните услуги, го зголемуваат квалитетот и влијаат на задоволството на купувачите. Сето тоа, води кон зголемување на продажбата и профит на компанијата.

Тајниот купувач оценува: дали продавачот го поздравил купувачот при влез и излез од објектот; колку вработените биле присутни во тој момент; колку време чекал на ред и дали веднаш е услужен; дали името и презимето на вработениот се видливи; дали продавачот му поставува прашања за да ги запознае неговите желби; дали продавачот е љубезен и услужлив; каква била брзината на услугата; дали продавачот понуди и дополнителен производ…

Фото: Pexels

поврзани статии

ОСТАВЕТЕ ОДГОВОР

ве молиме внесете го вашиот коментар!
ве молиме внесете го вашето име овде

прочитај повеќе

Финалната листа на Apple за 2019 содржи 230 нови емотикони

Apple доби одобрување од Unicode Consortium за финалната листа на емотикони за годинава, којашто вклучува 230 нови виртуелни фигури. Некои од новите емотикони се фламинго, видра,...
- Advertisment -